2009-08-02
 17:26:17

This is the end.

Okej, okej, okej!
Semestern är slut! Jag vet, jag gråter, jag är depprimerad och jag vill verkligen inte inse sanningen.
Att två veckor utan jobbförpliktelser är över, jag gråter!
Jag vill mer! Jag vill vara ledig mer, jag har precis börjat njuta och koppla av. Första veckan var inte riktigt så skön, då hade man fortfarande  jobbklockan i sig.  Man vaknade tidigt och man gick och la sig tidigt, men nu börjar det ändra sig.
Men det är ju inte lönt. Ska ju upp vid fem, halv sex i morgon! :(

Men i vilket fall så har semestern varig skön! Campingen var rolig och det mesta har varit kul. Även fast man inte direkt har gjort något speciellt. Semestern avslutades i alla fall med en natt på Strandhem. Det var trevligt faktiskt. Denna gången hade vi tur med vädret och vi kunde både bada och sitta ute och grilla och spela spel. Hundarna var snälla och Lovis gav mig en hel natts sömn för en gångskull. Det var Madicken som var tramsig inatt bara. Men annars gick det fint.
Idag var Fredrik och tränade brottning med innebandyn på förmiddagen så jag och Elin mös på altanen under paraflaxen med vars en tidning. Efter Elins brännskada igår så vågade jag inte riktigt vara i solen så mycket :)

Men som sagt, tillbaka till jobbet i morgon! Låt 4 veckor gå jävligt snabbt så att jag kan åka till Spanien!

            


Flinkan

Ursäkta damen, var menar du med brännskada?


Anonym

det är snart dags att flyga.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: