2009-08-07
 18:29:26

Tre veckor.

En vecka har man jobbat nu och det har varit tufft. Har varit trött rätt mycket, i måndags när jag hade jobbat 4 timmar kändes det som om jag hade jobbat två hela dagar. Och inte nog med det, efter jobbet blev det tvätt och storstädning av vårt palats. Det behövdes verkligen!

Tänk ....

Snart i morgon är det tre veckor tills vi ska åka. TRE VECKOR!!!
Sen är det två hela veckor fyllda med sol, bad, god öl och vin, och god mat. Det ska bli så himla mysigt att åka iväg.
Jag och älsklingen!! Mamma, Göran och Elin med förståss. Men jag och älsklingen ska åka utomlands!


Idag är det bio som gäller, ska sagla lite över Christian Bale och Jhonny Depp! :)

SOOOOOV MORGON I MORGON!!!!!!!!


E

Hmmm, bara tre veckor kvar!!!!! Ska bli så jävla skönt, hör redan hur solen o sangrian kallar på mig..Elin, Elin kom till mig, drick mig njut av mig!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: