2009-12-05
 18:49:35

Elin.

Stackars rara söta Elin! Beställde som sagt en ny soffa och idag var det äntligen dax att åka och hämta den! Fredrik, Johan och jag åkte och hämtade bilen hon hade bokat på macken. Sen åkte vi hem till henne och hämtade hennes gamla soffa och fåtölj. Detta körde vi till sopstationen och sedan vidare till Lund och hämtade hennes soffa på bolaget. Det var en riktigt fin soffa och den är lagom stor till hennes lilla lägenhet men när vi väl kom hem så stötte vi på en del problem.

1. Trät var jättehårt och det gick knappt att skruva i.
2. Skruvarna var mycket längre än vad hålen var.
3. När man hade ca 1 cm kvar att skruva i av skruven så gick den sönder.

Elin blev riktigt irriterad och ringde och skällde på de som jobbar på bolaget. Jag tyckte det var bra och det är kul när Elin skäller på folk.

Nu sitter jar här hemma och vill göra klart min hemtenta så att jag kan skicka in den ikväll så att jag och Elin kan roa oss i morgon! :)



PS. Klockan är 18,50 och Fredrik sover i soffan. Han är otroligt go. DS


Anonym

Jävla kassa svarta skruvar!!!!!!!!!!!!!!


Mamsi

Hoppas att det går bra med tentan:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: