2009-12-02
 15:59:18

En arg Eme.

Idag har det varit en riktigt pissig dag! Jag har slitet som ett djur, jag har försökt att klona mig men det går bara inte. Det spelar ingen roll hur mycket jag vill, hur mycket jag försöker, jag kan inte klara av att göra allt. Att fixa allt. Nu är det bara en del andra personer som ska förstå detta. Men hur man ska få dem att förstå det har jag ingen aning om. I själva verket får det mig att vilja kräka. Man kan ju bara vända på situationen och se det från ens egen synvinkel. Klarar du alltid av allt? Har du alltid tid med allt som ligger på kö? Klarar du av att jobba för 2? Nej. Skulle inte tro det heller. Förvänta dig då inte att jag ska klara av det heller. Jag är också en människa som har gränser och tillslut når man sprickningsgränsen. Min är väldigt nära nu, för jag orkar snart inte mer. Jag orkar inte vara den som alla kan lita på, jag orkar inte vara den som alltid ställer upp och fixar allt. Jag orkar bara inte det. Och är det det som förväntas av mig? Ja då kan de tänka om. Jag kan fixa saker till en viss del. Men jag är inte en robot som man kan trycka på on när klockan 05.30 och off när klockan är 19.00. Det funkar inte så. Jag är trött på att bli lämnad i sticket, jag är trött på att folk klagar på mig. Jag är trött. Trött. Trött. Trött. Jag har ett eget liv också. Och förtillfället känns det som att det börjar falla i bitar. När ska jag hinna med mitt liv? När allt bara handlar om planering, planering, planering. Ska jag göra upp ett schema för allt jag ska göra på en dag?
Jag njöt av fulla muggar när jag äntligen hade tid att sätta mig ner och kissa när klockan var 15.00. Första kisset som har kommit ut sen klockan var 05.30. Det kan inte vara meningen med livet att det ska vara så här. Nu är jag äntligen hemma. Jag har en hel bunt med plugg som ska fixas. När ska jag göra det? Det känns ju inte som att denna dagen är till för att pluggas på. Hur ska jag orka det när jag har slitet som ett djur idag? Jag får skjuta upp det till i morgon, eller fredag, eller lördag, eller söndag. Ge mig mer tid!!!!

- Ska du till tandläkaren nu mitt i allt?

Ja, det ska jag faktisk. En tid som har varit inplanerad hur länge som helst. Ge mig min lunch och jag kan gå till tandläkaren. Kom inte och klaga på mig när jag går till tandläkaren!!!

Klagomål, klagomål, klagomål. Gnäll, gnäll, gnäll.
Vill ni ha en bitch? Då ska ni få en bitch. Vill ni inte ha en bitch? Behandla mig med respekt och gör det ni ska, sköt det ni ska, så ska vi nog kunna få det lite lugnt i huset.

 

Och jävla tandläkare ...

- Du dricker för mycket läsk.


JAG DRICKER HUR JÄVLA MYCKET LÄSK JAG VILL!!!


Anonym

SKÖNT ATT FÅ UR SIG ALLT.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: