2009-12-05
 11:23:59

En lyckans ost.

Ibland är jag en lyckans ost! Igår plockade jag fram min vinterjacka, kastade den om mig, gick ut och låste dörren. Sedan när jag stoppade ner handen min i fickan för att lägga ner mina nycklar finner jag något otroligt. Papper? Nej, nej nej. 200 svenska kronor!! Detta gjorde min kväll otroligt mycket bättre. Man blir så himla jätteglad när man finner pengar som man inte trodde att man hade. Och två hundra dessutom. Men det är ju trotts allt inte bättre än när jag fann ca 400 kronor i en jacka som jag lånade av Elin när jag var typ 12 eller 15. Det var lycka in i den mildaste grad! Jag berättade aldrig för Elin att jag hade hittat de där pengarna. Inte just då i alla fall. Det har jag berättat för henne nu i efterhand. När hon har börjat älska mig mest på hela jorden. Snällt att hon bjöd på de där 400 kronorna i alla fall :) Puss på dig Elin!

Min magkatarr börjar komma tillbaka, sakta men säkert. Den är inte sådär väldigt välkommen ska jag säga. Det har varit stressigt nu den sista tiden. Mycket ansvar som man har på sig, mycket som ska fixas, folk som är sjuka m.m. Jag vill bara vila mig lite. Sova ett par dagar och inte känna att man har en massa att stå i.


Nej  nu är det väl dax att börja göra klart tentan som ska vara inne i morgonatt! Sen ska vi hjälpa Elin med soffan också! Om hon nu hade tänkt höra av sig någongång!


Elsa

Hmmm, tur för dig att jag verkligen inte kommer till att krväva tillbaka dom där 400kr. Dom kunde du roa dig för länge kan jag tänka mig?? Älskar dig mest på hela jorden! Love love love <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: