2009-12-30
 18:46:11

Intenzo.

Nu sitter jag här igen. Mätt i magen blev jag i slutändan! Varför är det så jäkla jobbigt och svårt att hitta på middagar! Blev i alla fall torrfärs med spagetthi, ett säkert kort om man har mattorka.

Väntar på kaffe nu! Fredrik ska snart ge sig ut i köket och göra en kanna i vår nya kaffekokare!
Mamma var ju här på besök igår, givetvis klagade hon på kaffet. Det har hänt en gång innan när Fredriks mamma var här och drack kaffe. Då var det heller inte gott och nu har jag varit sugen på kaffe i flera dagar så vi köpte oss en ny idag.

Var ju uppe och lunchade med Elin och Johan idag. Världens besvikelse blev det men va fan. Det gick ju ner, men det är ju inget ställe som jag äter på igen. Fy bövelen. Efter vi hade lunchat med dem så gick jag och Fredrik upp till triangeln. Kommer inte ihåg när jag var där senast måste vara ett antal år sedan. Men vi gick i alla fall in på Clas Olsson och köpte kaffekokaren. Sedan gick vi längst gågatan ner till Gustav och där tog vi bussen hem. Det var ut och in i alla manliga affärer vi kunde hitta! Letade efter en helsvart slips till Fredrik som han ska ha på sig i morgon, han kommer att bli så grann! När vi kom hem gick vi in en runda på Coop, handlade smör och kaffe såklart! Sedan blev det en runda på Entré för att hitta en liten tröja till mig och sedan systemet!

Nu sitter jag här i soffan, ser inte ut som att Fredrik är på väg ut i köket så jag får väl koka kaffe själv!!!



Zoegas Intenzo, här kommer jag!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: