2009-12-30
 10:39:48

Lunchdejt.

Här sitter jag en onsdagsförmiddag! Känner mig tung i huvudet, som en huvudvärk som inte vill släppa. Slår väl vad om att det beror på att jag har sovit för mycket de här dagarna som har gått. Men jag vägrar att erkänna det. JAG VÄGRAR ATT ERKÄNNA DET!!!

Jag sitter och kollar på Våra bästa år och försöker läsa lite samtidigt.
Fredrik ligger i badet och myser. Jag hör hur han plaskar och har sig. Skönt för honom, han behöver bli lite ren :)


Idag klockan ett så ska vi upp i stan. Eller stan och stan, vi ska upp för att ha en lunchdejt med Elin och Johan. Det ska bli trevlig, och gott. De ska ta oss till ett hamburgerhak som ligger aldeles i närheten av deras jobb.

Sen blir det en runda till systemet för att fylla kassarna med något gott som man kan mumsa på under Nyårskvällen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: