2009-12-29
 12:04:16

Mamma på fika.

Jaha, då var det tisdag idag! Igår njöt jag av ledigheten i fulla muggar!!! Men jag var uppe med tuppen det var jag!

- Du går ju upp när det är mörkt ...

sa en sömnig Fredrik innan han drog täcket om sig och vände sig och somnade om! Lite senare på förmiddagen när han hade vaknat så käkade vi frukost och sedan kom Göran och hämtade oss. Vi åkte hem till mamma och Göran, hämtade våra julklappar samt bilen och sedan åkte vi till Väla i Helsingborg. Där var inte så mysigt och trevligt som jag hade trott. Fy för vad där var mycket folk och det var inte mysigt alls att gå där. Och inte hittade vi något att shoppa heller. Eller jo, en BH. Men det var en jävla väg för en jävla BH.

Idag har mamma bjudit hit sig själv på fika. Jag har varit nere och handlat fika bröd och bakelser :) Hoppas att hon blir glad när hon kommer.

Ikväll blir det även lite bowling på O'learys. Det ska bli trevligt! Tror nog att det kan slinka ner en öl eller en cider i min lilla kropp!


Men nu ska jag i alla fall bege mig ut i köket och koka lite kaffe tills tanten kommer :)


Anonym

Fikat var jättegotttttttttttttttttttttttttttttt.

Hoppas att bowlingen gick bra.

Kramisar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: