2009-02-20
 15:38:37

Brun som ett rövhål.

Hemkommen från jobb och duschad. Underbar känsla. Sitter och väntar på att Fredrik ska sluta jobba så att vi kan åka ut på Strandhem. Ska passa huset och hundarna denna helgen då Svärpäronen sticker iväg på SPA. Gottegrisar.
Ikväll ska som sagt jag, Fredrik och Elin till Riannas Bistro och käka gott och dricka gott. Det är i alla fall vad som är planerat. Jag har redan bestämt mig för vad jag ska äta och det blir torsk med örtkräm och mango salsa sak. Ska bli festligt gott. Sen i morgon ska vi laga middag, spela spel och kolla på Melodifestivalen och bara ta det lugnt. Kan ju passa på att göra det nu när man ändå är på Strandhem :)

Oldsberg ska sluta på, på spåret hörde jag idag. Det var värsta uppståndelsen. Alla 40 och 50-talister är helt till sig. Mig rör det inte i ryggen alls. Jag tror nämligen att jag hatar det programmet. Visst hatar är ett väldigt starkt ord men jag tror att det är exakt vad jag känner för På spåret. Jag fattar inte ett skit av vad det går ut på och det får mig bara till att vilja somna. Och Oldsbergs läspning är ju inte alls irriterande. Inte alls ....

Fikan med Madde idag var jättetrevligt! Det var så kul att se henne komma gående i källargången med en burk pepparkakor? Hon var lika fin som när hon åkte, bara det att hon var brun som ett rövhål. Det gillar vi inte! Men hon blev glad för sina presenter och det är ju bra! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: