2009-02-24
 15:16:36

Det luktar tapetklister.

Sitter i soffan i mina jobbkläder. SITTER. Helst av allt så hade jag bara velat gå in på toaletten göra vad jag behöver och sedan lägga mig i ett varmt bad. Men istället får jag vänta i sådär 50 minuter till innan jag har lägenheten för mig själv. Här spelas bara en massa musik, antagligen P4 eller något liknande, på radiokanalen pratar dom i alla fall en massa om Viktorias och Daniels förlovning. En massa kallprat pågår också. Sånt som egentligen bara känns onaturligt och påfrestande. Målaren är här och fixar till i hallen. Han har snart lagt väv på alla väggar och det ser redan kanonsnyggt ut trotts att färgen inte är uppe än. Det kommer bli så himla fint i hallen. Sen är det bara sovrummet som vi ska göra vi och sen är det klart. I alla fall vad vi kan göra själva. Badrummet har vi ingen makt över och inte golvet i köket heller. Men allt som allt är jag nöjd över lägenheten. Hoppas att han blir klar i morgon så att vi kan sätta upp hatthylla osv på fredag innan vi får gäster :)

Jobbet idag har varit slitsamt. Ont i armarna och hela kroppen. Ska bli så otroligt härligt att lägga sig i badet och sedan hoppa i lite myskläder och förbereda sig för kvällen som ska spenderas med Elin och Andra Avenyn.


E

Ha ha!! Du glömde ju berätta om tonfittan....o alla bollarna :)O nästa after work så tar vi o håller oss i staden o max till åttatiden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: