2009-01-29
 12:49:04

89 year old lady.

Det känns som att det är mycket som händer just nu. Mycket innom jobbet som jag inte förstår mig på. Att bli gruppledare kanske är ganska så mycket tuffare än vad jag egentligen trodde. Men samtidigt så känns det som att det som har hänt står utom mina krafter. Det har inte ens diskuterats med mig och jag har inte fått några konkreta anledningar till att det har blivit som det har blivit. Tydligen kan de sparka "min" personal utan att gå igenom det med mig först. Som gruppledare tycker jag att det borde diskuteras och jag borde få säga min mening innan sådana allvarliga saker blir tagna till verket. Om det nu finns en lista man går efter när personal ska avskedas så finns det hur många som helst som ska sparkas innan  hon får gå, så tydligen så finns det ingen sådan "lista" så då borde man själv också kunna få sparken när som känns det som. Aja ... får prata om detta på måndag.


Nu sitter jag här i min hörna i soffan och väntar på att våra bästa år ska börja. Höjdpunkten på en dag som man spenderar hemma. Kännde mig jättedålig i går morse, ont i öronen, näsan rann och jag kände mig febrig. Det känndes visserligen bättre igårkväll men på morgonen när jag vaknade så kännde jag mig matt i kroppen igen och minsta ansträngning som jag tog till med gjorde att jag kände mig som 89 år.

Nej nu är det bara några minuter kvar tills mitt program börjar så det är väl bäst att avsluta dethär :)


Flinkan

Verkligen 89år gammal när man sitter o väntar på våra bästa år.... Älskar dig, babe!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: