2009-01-21
 15:50:48

Fredeliedagen.

Nu sitter jag här i soffa, nybadad och känner mig ren och fin. Det konstiga är att jag brukar alltid ta på mig pyjamas när jag har badat men idag så tog jag på mig jeans och en tröja. Ska nämligen iväg och hämta Fredrik snart och sen in en runda på obs. Men i alla fall det känns bra att ha riktiga kläder på sig men det hade ju inte suttit fel med pyjamas ;)

Käraste syster var och besiktigade bilen åt oss idag, den gick inte igenom. Allt var bra förutom att något med halvljusen inte var så bra. Dom var svaga och ojämna eller nåt. En sådan liten skitsak och vi måste ombesiktiga den.
Är det någon som vet var man ställer in sådana saker?? För jag har inte den blekaste.


Idag är det onsdag och alla vet vad onsdag betyder vid detta laget? FREDELIEDAGEN!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: