2009-01-28
 16:25:33

Jeeeena.

Sitter hemma hos mamma och väntar på att dom ska komma hem från Thailand. Jag saknar dom faktiskt på något sätt.
Jag satte mig här i storarummet vid datorn så kom Petra, Daniel och Alex komma här utanför och vinka som galningar. Jag förstod att det trodde att det var mamma som hade kommit hem. Så en stund efter att de hade försvunnit ur min syn så ringer det på dörren och jag hör någon utanför som skriker "Jeeeena!" Och där stod den lille charmknutten, och in for hunden som ett skott. Springer runt i hela lägenheten och kliar sig på rumpan på den ruggiga mattan under bordet och sedan lägger hon sig till ro. Så nu ligger hon här hemma och snarkar i soffan och då menar jag verkligen SNARKAR i soffan som en vuxen karl. men det är helt okej för mig :)

Nu ska jag snart ta och laga mat till mamma och Göran. Det ska bli köttbullar med mos :) Även till Elin och Fredrik förståss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: