2009-01-17
 12:41:35

Ont krut förgås inte så lätt.

Ja då var det lördag och helg igen. Det är himla skönt att vara ledig! :)

Mamma och Göran åkte till Thailand i tisdags och vi pratades vid någon timme innan de skulle lyfta och typ det sista jag fick höra i mitt öra var vi hörs när vi kommer fram. Tiden gick och det blev onsdag, jag var ju vilse på klockan eftersom att det är så stor tidsskillnad men jag tänkte att de hör väl av sig så småning om. Jag hade skickat sms på sms till mamma och även till Görans mobil utan att höra något. Man började ju bli mottligt orolig. Det blir torsdag  och det blir torsdag kväll och jag bestämmer mig för att smsa Lina och höra om hon hade hört något från Sussie och Pelle eftersom de hade åkt tillsammans. Men hon hade heller inte hört något. Vi bestämde att vi skulle vänta till fredag. Vid elva tiden på fredagen så får jag sms av Lina och undrar om jag hade hört något men det hade jag ju inte gjort så vi slog slag i saken och hon skulle ringa till hotellet i Thailand men precis då så ringer Sussie och vi får veta att mamma ligger sjuk men att allt är bra med henne trotts allt. Senare på eftermiddagen så ringer mamma och det var skönt att höra hennes röst till slut.
Pratade med mamma idag också och idag äntligen så skulle hon lämna hotellet och ta sig ut på stan och titta runt lite.

Det är som sagt lördag och tvättlördag. Tvätten är klar om 20 minuter och så ska vi ge oss iväg och inhandla lite småsaker. Vi har redan varit nere och handlat på coop. Dom sålde sköljmedel, 4 för 89:- och lite andra billiga saker som vi köpte. Resten ska vi handla på Willys. Vi har provat att handla både på Willys och på City Gross men vi har kommit fram till att vi får mer för pengarna på Willys men trotts det så gillar jag City bättre. Men man får ju tänka på den stackars plånboken lite :) En blomma till storarummet ska vi också iväg och handla och ett par gympaskor till mig nu när jag har börjat springa *host host* :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: