2009-01-25
 12:21:12

Två panodil och ett glas cola.

Det är dagens fukost det. Och nyss så slog jag till med en liten skål grillchips också. Godis är som godast på morgonen och när man egentligen inte får/borde/ska äta skiten. Men i vilket fall så är det gott.
 
Två panodil och ett glas cola är väl det man får stå ut med dagen efter utgång. Det spelar i alla fall ingen roll för jag hade jätteskoj. Började här hemma som vanligt. Vi ordinarie folk och knulla-Peter. Ölspelet spelades och jag mådde hur bra som helst, och senare så stack vi vidare till Harrys där vi mötte upp Johans föräldrar. Där drack vi drinkar och hade mycket trevligt. Jag och Elin smuglade in Helena på Harrys. Vi fick henne att krypa under staketet. Helt jävla cp!! Om vakterna hade sett det så hade vi åkt ut med huvudet före det vill jag lova. Så det är inte något jag ska göra fler gånger.
Som sagt vi drack drinkar och hade jätte trevligt ända tills det kändes som om någon slog mig i huvudet med en stekpanna och rätt som det var så blev jag asfull. Fick gå ner på toaletten och tömma lite och sen var det bara för mig att åka hem. Lite tråkigt att avbryta Fredriks kväll sådär men han lät mig inte åka hem själv :)

Så idag är det bara soffan som gäller och lite wow-spelande.

Elin ringde nyss: "Hej, får jag komma?"

Hon är söt hon. Så nu är hon påväg hit :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: