2009-07-18
 21:10:04

After Work is not the shit.

Klockan är ca 21.00 och jag börjar sakta men säkert att vakna till liv igen.
 
Det blev en hård men trevlig kväll igår! Det skulle ju vara after work på kinarestaurangen som vi alltid brukar ha det. Jag och Elin trillar in före alla andra och ska beställa något att dricka iväntan på att de andra ska komma. Men till vår stora förvåning så får vi veta att de inte sålde någon sprit längre så vi drog där ifrån illare än kvickt. Vi mötte upp Madde och Lisa på lilla och letade tillsammans upp en restaurang där vi kunde äta. Det slutade med att vi hamnade på Gozzip på lilla torg, himla mysigt. Men i jämförelse med priserna på Kina så tyckte jag att ölen var dyr. Så när vi hade ätit så drog vi oss vidare till Barcelona. Där blev Lisa fylld med skratt och jag frågade vad som hade hänt, hon fick betala 6:- mer för ölen och den var tillockmed mindre än på Gozzip! :) Så när vi hade drukit klart där så gick vi vidare till Paddys. Och där slank det ner en och annan Vodka redbull, Jenny, Peter, Takter och hans tjej kom också och gjorde oss sällskap på Paddys. Efter Paddys så mötte vi upp Johan och Fredde på Harrys. Det blev en trevlig kväll med mycket skratt. Och man mår väl som man förtjänar idag antar jag.

Skönt att klockan redan är så pass mycket så att man snart kan gå och lägga sig och starta om i morgon på nytt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: