2009-07-03
 16:44:51

Årets första dopp.

Den 1 Juli så tog vi årets första dopp. Det hade varit så himla varmt hela dagen så när Fredrik kom hem från jobbet och när vi hade ätit så åkte vi bort till handikappsbadet på ribban och tog oss ett dopp. Jag har alltid svårt för att ta mig i, men när jag sen är nere så kan jag vara där i evigheter. Fredrik bara dök i och sen gick han upp igen. Medans jag gick ner gick upp, gick ner, gick upp om och om igen :) Vattnet var lite lurigt. Det var så mörkt, det blåste lite så det kom vågor. Det såg så livligt och lömskt ut så jag höll mig intill trappan :)

Igår så var det ännu en varm dag och full av städning. Och jag viste att när jag kom hem, och när Fredrik var hemma från jobbet så skulle det bli ännu mer städning här hemma. Dammet anföll oss nästan. Man såg ett grått lager på TV-bänken. Men eftersom det var så fint väder och det var himla varmt ute så ville jag bara iväg och bada. Så jag bestämde mig för att när jag kom hem så skulle jag städa som fan och allt skulle vara klart tills Fredrik kom hem. Jag hade planerat att han bara skulle komma hem och ta på sig badshortsen och sen skulle vi dra direkt. Och äta pastasallad på stranden. Men när klockan började närma sig fem så började även alla moln att komma in. Så det blev inget mys på stranden igår. Istället så käkade vi hemma och sedan åkte vi iväg till Åhlens, Fredrik hade fått presentkort där och tänkte handla fler kontroller till PS3an, men de hade inga där. Istället så handlade vi två krukor. Åkte hem och gick in på Coop och handlade jord och två blommor sen gick jag upp och planterade om en blomma.

Idag hade jag och Elin planerat en kväll på Lilla Torg med middag och några öl. Men efter lite närmare fundering så funderar vi på att dra till stranden istället och ligga där och mysa lite med mat och dylikt. Fredrik ska ha hem folk på Fifa-kväll och då kan ju jag allt hålla mig borta ett par timmar :) Få se vart kvällen leder :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: