2009-07-29
 10:56:21

Det förfaller.

Vad händer??!?!?!

Vad händer egentligen med vårt hem när jag har semester?
Allt bara förfaller! Klädhögarna växer mer än vanligt, storarumsbordet bara packas på, tillslut ligger det hur mycket skit som helst på bordet. Ovanpå varandra. Och det värsta utav allt är ju att alla saker som ligger där egentligen har sin egen plats. Disken bara fylls på den också, det känns liksom som att det inte finns några gränser.
Jag har i alla fall börjat att plocka lite så smått idag. Men innan jag ger mig av här hemmifrån så ska disken vara diskad och soppåsarna ska kastas. Så enkelt är det. Ibland får man försöka ha pli på sig själv!

De här två semesterveckorna är snart slut. Och som vanligt så har jag lyckats pricka in två veckor med dåligt väder. Inte en enda dag har det varit strandväder. Men inte ska jag gråta några tårar över det!
Om 4 jobbveckor så drar vi till Spanien! Och då ska det fan vara sol och bad så att det stänker om det i 2 hela veckor!
Det ska bli mysigt att åka på semester tillsammans med älsklingen!
Tillsammans med mamma, Göran och Elin med för den delen men det har jag liksom gjort förut.
Detta är semesterdebuten med Freddo. Det ska bli så himla kul och Fredrik ser verkligen fram emot det jättemycket.
Jag med för den delen!


Nu ska jag ta tag i mitt förfallna hem och sen får vi se vad som händer med dagen!


Flinkan

Du får jättegärna massera min onda rygg med massageoljan som du fick igår? Snälla?? Din syster har jätteont =(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: