2009-07-07
 18:59:14

Ekorre.

Idag har det varit en vanlig tråkig dag på jobbet. Har inte direkt haft någon lust och ork till att jobba över huvudtagek. Men jag tog mig igenom dagen smärtfritt och jag har jobbat på flitigare än vad jag trodde att jag skulle ha gjort.

Såg en Ekorre springa över gatan tidigare idag med.

Efter jobbet åkte jag hem till mamma och hämtade vår tvätt. Hon var så söt och tvättade åt oss eftersom vi hade missat vår tvättid. När jag var hemma hos mamma så pratade vi lite om planerna på vår kommande Thailandsresa. Hoppas att den blir av bara.

Hade inte så himla mycket att skriva om känner jag .... så jag slutar nu.


Mamsi

Klart den blir av det måste vi tro.Tänk vad vi ska sola bada snorkla äta rida elefant och bara må bra. Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: