2009-07-19
 20:38:23

En helt vanlig söndag.

Elin har precis lämnat mig och Fredrik efter en heldag tillsammans. När Elin kom hit drog hon och jag nästan direkt ut till Ekohallen. Vi var tvugna och inhandla oss 2 ficklampor, så att vi kan se något när vi tältar. Till allas lugnhet så kan jag ju berätta att det varken blev pannlampa eller strålkastare. Det blev 2 st små vanliga ficklampor :)

Efter det så åkte vi hem till mamma och hälsade på en runda och sedan vidare till Coop extra innan vi begav oss hemåt för att laga mat. Väl hemma blev det en stark gryta med potatis. Jättegott!
Vi skulle egentligen pröva att sätta upp tältet. Men jag tror varken att hon eller jag orkade, så vi var ganska överrens om att det var fusk om man provtältade innan den stora premiären. Vi får ta det för vad det är helt enkelt!

Nu ska jag göra mig klar för att se filmen om Anna Nicole Smith! :)

I morgon .... FÖRSTA RIKTIGA SEMESTERDAGEN!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: