2009-07-20
 07:32:14

Goooooodmorning semester!

Här sitter jag, första semesterdagen och klockan är 07.25.
Jag vet inte riktigt om det är helt okej. Jo men en sak är ju säkert och det är ju att jag gärna hade sovit bort hela förmiddagen. Inte för att jag kanske behöver det utan mer för att jag kan. Jag kan, jag kan, jag kan!
Jag har semester!!! Men samtidigt är jag stolt över mig själv att jag är uppe. Semestern är ju inte till för att sovas bort!

Men för bövelen, en sak:
Är det okej att sopgubbarna börjar vid 06/06.15 att tömma sopor? Dom är inte tystlåtna, locken smäller som sjutton när de har tömt kärlen. Och glaskärlen ska vi inte snacka om!!! Tur att det bara är måndag en gång i veckan!

I morgon drar vi ju ut på camping! Så idag blir det ett besök på systemet för att se om vi kan hitta något att blöta strupen med. De sägs ju att man ska dricka mycket vätska när man är ute i friluftslivet. I går var vi ju som sagt ute och handlade ficklampor, ett par gummistövlar till Elin och vars en såndär regncape som man kastar över sig.
Den här campingdebuten kommer att bli succé! Det säger jag er!
(Den kommer till att kunna följas här på bloggen :) )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: