2009-07-09
 15:19:35

Jag har blivit grundlurad.

Jag har ännu en gång blivit lurad! Jag vet inte hur många gånger man har köpt en skvallertidning för att det står något lockande på framsidan. JAG BARA MÅSTE HA DEN TIDNINGEN!!!!
Idag, på Se&Hörs framsida så stor det typ, "Michael Jackssons avskedsbrev, han viste att han skulle dö."
Så jag var ju bara tvungen!! Men det kvittar hur mycket jag bläddrar i den så hittar jag inget avskedsbrev ... de kanske glömde att trycka det. Tråkigt i alla fall. Men det är ju inte första gången jag lockas till att köpa en tidning för framsidan och det är säkert inte sista heller :)

Snackade med Elin innan. Hon är lite rolig hon. Hon har fått för sig att hon inte vill planera saker. Eftersom hon har fått "Jag vet inte om jag lever om en vecka"-sjukan. Hon vill typ inte planera något alls.
Så idag sa jag till henne;

Emelie - Jag tror att jag ska ta några dagar ledigt till jul, så att man får en vecka ledigt. Det hade varit skönt.
Elin - Ja det hade det. Jag har lagt in om 2010.
Emelie - 2010....? Du vill inte planera in något om en månad eller 5. Men du ska lägga planer som faller in om 1½ år?

Hon är allt för rolig hon. Det är knäppt vad man kan tänka konstigt ibland.

I morgon är sista dagen i Lund och det ska bli såååå skönt att vara tillbaka i Malmö igen. Sen är det bara 5 dagar kvar innan 2 lååånga veckors semester! Gott!


Anonym

Jag köpte samma tidning sååå besviken.

Hon är rolig hon:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: