2009-07-11
 10:52:46

Mysig morgon.

Jag däckade i soffan igår! Inget ovanligt egentligen. Jag och Fredrik mös med lite vin och skulle kolla film, vänner för livet med Adam Sandler och Don Cheadle. Det var lite seg och långdragen så jag somnade efter ca 50 minuter. Och när jag vaknade upp sen så satt Fredrik och spelade dator så jag gick in och la mig i sängen.

Idag blev det en lång morgon i sängen! Vi låg kvar extra länge och pratade och mös. Det är skönt när man kan ligga kvar så. Det är inte ofta jag kan göra det, för helt plötsligt börjar jag bara känna mig stressad och far upp ur sängen som en skollad råtta.

Idag blir det att träffa mamma på entré för en fika och lite fönstershopping för min del. Får lön på onsdag och då jävlar ska det shoppas sommarkläder till spanien!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: