2009-07-14
 20:42:16

Nu kommer sommargästerna...

Okej. Vi ska tälta. Vi ska försöka ge oss på campinglivet.
Jag och Elin.
Elin och jag.
Jag, Elin och två flaskor rött.
Vi ska nog klara det.

Elin ringde dit och bokade tältplats. Tydligen ska man ha campingkort vilket vi såklart inte har. Vi ska ju göra debut!
Killen i receptionen som Elin snackade med sa att vi skulle ringa om vi blev sena.
Elin undrade också om vi kunde ringa om vi inte hittade dit, och det kunde vi göra. Det var ju trevligt.

Undra om de kan  hjälpa oss att sätta upp tältet... Vi har ingen beskrivning på hur man sätter ihop tältet...

Snacka om att vi kommer göra deras dag .... ett bra tag framöver.
Men det bjuder jag på!!!!!
Jag ska njuta i min brassestol utanför tältet, med ett glas rött.

Det ska jag göra ...


E

Herre jävlar...ja, jag fnittrar fortfarande! Fan va dom kommer till att njuta när vi ska sätta utt tältet!! Det bjuder jag på för när jag är färdig så ska jag sitta i brassestolen o njuta av mitt rödtjut!!!


Mamsi

Jag vill vara en liten fluga och titta på sen när ni är klara kan jag vara med och fnittra å dricka rödvin.Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: