2009-07-05
 21:36:57

En wonderful helg.

Ännu en underbar helg har gått förbi mig. I fredags skulle jag och Elin egentligen gå upp på lilla torg och käka lite god mat och ta någon öl medans Fredrik hade folk här hemma på Fifa-kväll. Men när kvällen kom så var det jättevarmt ute och man viste knappt var man skulle ta vägen. Så vi bestämde oss att istället för att gå upp på lilla torg så tog vi bilen och körde till Lomma istället. Vi handlade med oss sallad och lite dricka och låg där i flera timmar och bara pratade och mös och skrattade. Vattnet var så himla fint när solen var påväg ner.

         

På lördagen så skulle killarna spela fotboll på östran så jag och Elin bestämde oss för att åka och bada istället. Vi åkte till handikappsbadet eftersom vi båda var överrens om att vi inte ville vara i sanden. Bara efter några timmar på stranden i fredags så kändes det som att man hade sand överallt. Efter ett par timmar på handikappsbadet så åkte vi bort till östran och tittade lite på när de spelade fotboll. Det var himla varmt där och det blåste inte alls. Killarna var rätt varma och slöa, så jag, Fredrik, Elin och Johan åkte och badade istället :) Senare på kvällen skulle jag och Elin hem till Nadjas kompis Veronika. Så det började med en liten förfest hemma hos Elin eftersom vi inte skulle vara där förrens vid nio, tio tiden. Såhär gick det till påförfesten: (lägg märke till linjerna Elin lyckades få på ca 1 timme i halterneck-bh.)

      

Hemma hos Veronika var det trevligt på alla sätt och vis men när man är bränd över hela ryggen så är man inte så himla cool. Jag drog mig hem vid ett tiden eftersom min rygg gjorde fruktansvärt ont och hela jag var trött. Men det var en trevlig kväll i alla fall :) Lagom röda och glansiga är vi allihopa i våra fejjor.

                  


Söndag idag och planen var egentligen att vi skulle åka till skanör och bada. Men när Fredrik väcker mig så blir jag nästan lite lättad när han säger att det inte är något strandväder. Det var skönt med en vilodag faktiskt. Jag är urusel på att sola och jag bränner mig jämt. Vi skulle tvätta klockan ett, och när vi hade satt igång en maskin så tänkte vi åka hem till mamma och fika lite med en paj. Vi asar ner all tvätt i tvättstugan och när vi kommer ner så ser vi att vi skulle ha tvättat igår klockan ett och inte idag klockan ett. Så det var bara att asa upp skiten igen. Vi åkte hem till mamma i alla fall med pajen, och när vi kom dit så skulle de ge sig iväg till Skanör. Där de var någon sillamarkad som de har varje år. Vi åkte dit och gick en runda genom stånden. Jag åt sockervadd som jag sedan hade över hela mig och sen åkte vi hem till mamma och göran och grillade lite och åt pajen. En helt underbar helg med andra ord.

10 arbetsdagar kvar sen semester!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: