2009-07-19
 12:42:20

Welcome back!

Idag känns det verkligen som en nystart på livet! Tanken med After Work i fredags var ju att fira in semestern med buller och bång! Men nu lite så här i efterhand som känns det inte som en sådär skitbra infirning. Man mådde ju inte toppen igår .. men det kanske man inte ska göra efter ett infirande? Men okej, det är väl okej att man mår asdåligt efter en After Work, men det är fan inte okej att man har satt sprätt på 1200:- kronor! BIG NO NO!

Efter en dag på golvet och i soffan igår, med Gothia Cup, blandat med film och sömn, pizza till både frukost, lunch, middag och kvällsmat så mår jag toppen idag! Vaknade vid sju idag av att Freddes klocka ringde, bara att gå upp och gå ner med tvätten i tvättstugan. Det var inte alls mycket tvätt med tanke på att vi tvättade i måndags. Sen blev det att diska upp disken som fanns och nu sitter jag här redo för att möta dagen så fort tvätten är klar. Elin och jag ska ge oss ut på lite friluftshunting! Vad behövs egentligen för att klara av en campingupplevelse? Behöver man en sånhär överlevnadsbok? Vi får se ... det blir i alla fall inga fjällrävenprylar för mig inte :)

Nu ska jag borsta mina hästgaddar och sen ner i tvättstugan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: