2009-06-30
 19:55:14

Shoppa shoppa shoppa!

Hade ju planerat att jag skulle sola och mysa lite nere på gården när jag kom hem från jobb, men då hade det blivit disigt ute och jag var inte säker på om solen sken eller inte, så det blev ingen solning här inte.

Istället blev det duschen och Sex and the City the movie. Jag tyckte inte att den var så himla fängslande bra som så många säger. Jag har iofs inte varit så förtjust i själva serien heller. Men det var en helt okej film.

När Fredrik kom hem från jobbet så gick vi in en runda på entré och satte sprätt på lite pengar. Det blev två par shorts och tre par t-shirtar till älsklingen. Det behövde han verkligen. Själv hittade jag en sommrig turkos klänning inne på MQ. 600:- kostade den och jag kände att det var lite väl mycket för min plånbok. Men vem vet, jag kanske ångrar mig. Den hade varit fin att ha på sig när vi är i Spanien :)
När vi hade shoppat klart gick vi bort till Salladsbaren som de har öppnat bredvid Svalan och köpte oss varsen sallad. Himla bra att de har öppnat en salladsbar så här lagom till sommaren :)

Nu ska jag göra mig klar för veckans höjdpunkt. Nämligen Allsång på Skansen! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: