2009-03-25
 08:04:10

Sommar och sol.

Är det någon mer än jag som längtar fruktansvärt efter sommaren! När man bara kan kasta på sig någon tunn trasa och lämna lägenheten för att känna solen som steker mot huden. Jag längtar nästan så att jag kan bli tokig!
Speciellt när man vaknar på morgonen och tittar ut och ser att himlen är helt klarblå. Det är den dock inte längre nu. :(

Det känns fortfarande som att influensan sitter kvar. Mår illa emellanåt speciellt när jag har ätit och magen är absolut inte bra. Börjar även dra på mig en förkylning så jag undrar om det inte blir bäst om jag stannar hemma hela veckan ut.
Det roliga med det hela är egentligen att både jag och Elin blev sjuka på söndagen, bara det är knäppt, Fredrik kände sig också halv kass. Sen igår så fick jag sms av Lisa och hon var också dålig. Exakt samma som vi förutom att hon inte kräktes. Skumt kan jag tycka. Speciellt eftersom  vi spenderade fredagskvällen hemma hos Paweena. Som var Somneuks födelsedagskalas som hon hade bjudit in på. Så nu är det ute i luften att vi blev ditbjudna av självaste Somneuk och det var inte vi själva som hade fixat den här festen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: