2009-03-31
 16:32:14

Tollen.

I går var det städdag är hemma och det behövdes verkligen. Dammråttorna bokstavligt jagade oss här hemma. Slängde man något på golvet så såg man hur det rörde sig intill väggarna och bakom sovrumsdörren ska vi inte snacka om. Så det var verkligen skönt att få städag :) Vi är ett bra städteam jag och Freddo när vi verkligen känner för det.
Idag är det även tvättdag. Något som jag avskyr mer än något annat. Det spelar ingen roll att det sköter sig själv, det är ändå så himla surt att tvätta. Men det är rätt skönt när det är klart. Det blev bara två maskiner. Så det enda som ska göras nu är att hämta upp tvätten ut torken och sedan är skiten ur världen.

Igår när Madde och jag var inne och städa på ett ställe så skulle vi ta toaletterna. Madde går in på den ena och jag väntar utanför den andra eftersom den var upptagen. Ut kommer en kille och säger glatt hej och jag säger hej och sedan går jag in. Jag lyfter upp toalettlocket och kollar ner i toaletten och utbrister fy fan och sedan lägger jag upp världens asgarv. Jag kallar in Madde på toaletten och ber henne öppna den. Hon vill först inte men jag övertalar henne och hon lyfter upp toalettlocket. Och i toaletten ligger det en liten tolle och flyter. Den hade inte åkt mer resten av skiten ner när killen spolade utan den stannade kvar. Den var inte större än en enkrona och såg himla roligt ut och Madde börjar också asgarva och sen står vi och skrattar så vi kiknar i flera minuter och det kommer förbi en man och säger "Det är tur att ni har kul på jobbet" Vi bara skrattar vidare. Trötta som fan var vi också och det var det roligaste på hela dagen. Från ock med nu så är han tollen för oss :)

I helgen åker Fredrik till Göteborg med Johan och Jimmy och det blir en ensamhelg för mig. Eller ensam och ensam. Elin kommer hit både på fredag och lördag. På fredag så ska Elin komma hit och då ska vi sätta oss och skriva lite kuponger :) Vi ska nämligen spela på diverse spel till lördagen och kamma hem miljonvinster på både det ena och det andra. Ska nog även köpa hem lite skraplottor att sitta och gosa på :) Äta gott ska vi givetvis också göra :)


Anonym

Hoppas att ni får en mysig helg och kan komma överens om när vi ska ut på turnè



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: