2009-05-13
 16:46:57

Det är oftast då jag lägger av.

Idag är dagen då jag ska skicka in kompleteringarna till min ansökan till KY-utbildningen.
När jag fyllde i min ansökan för ett par dagar sedan på internet så skulle man kompletera en massa med post, bla slutbetyg, CV och arbetsgivareintyg. En massa saker som ska fixas sidan om, precis som om det inte är nog med att man ska skicka in ansökan på internet. Det är när alla dessa saker sidan om ska fixas, det är oftast då som jag lägger av. Jag tycker att det är jobbigt att fixa ihop alla dessa papper, kopiera, skriva ut och fixa och trixa. Det är nästan som att jag är rädd för vad som ska ske sedan och det är nog därför jag lägger av i slutskedet. Men nu denna gången gjorde jag det verkligen. Jag var nere på Hemköp vid tre, köpte två frimärken och en panpizza och betalade. Slickade på frimärkena klistrade på dem på kuvertet och gick ut till lådan. Kom på mig själv att jag stod med brevet och pizzan i handen och bara tittade på lådan. Visste inte om jag skulle våga kasta ner brevet i luckan eller inte. Men i vilket fall som helst så gjorde jag det. Och lådan töms om en timme och en kvart. Och sen är det kört. I slutet av Juni får vi se vad som väntar mig i framtiden. Iiiiiih!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: