2009-11-30
 19:17:15

Flitiga Eme.

Idag har jag varit flitig. Otroligt flitig. Både på jobb och här hemma. Jag skulle ha lite kontorsarbete idag, hjälpa Tommy att fixa undan lite grejor, jag tyckte att det var roligt. Jag älskar att känna mig behövd, att jag underlättar för någon, det är en skön känsla. Det första han sa när jag kom in på kontoret var:

- Varför har du inte sökt till Trainee-utbildningen?
- Va?
- Ja varför har du inte sökt dit?
- Vad innebär det?
- Ja du kan bli områdesansvarig, du får veta mer om vad det innebär att vara gruppledare, du kan bli projektansvarig, du kan bli driftsledare ...
- Ahaa ....
- Jag tycker att du ska söka dit, ge mig ditt CV.

Jag blev lycklig i själen då. Det känndes bra. Att någon verkar tro på mig.



Jag har även varit himla flitig här hemma! Jag har lagat mat, plockat undan disken, jag har ätit och jag har pluggat en massa. Jag behöver egentligen plugga med men jag känner mig klar för dagen. Om jag fortsätter kommer det inte att bli bra. Det är bättre att hålla kväll och fortsätta i morgon. Det är ju snart Ullared :)


Jaha ... när allt kommer omkring är jag nog rätt bra ändå .... ;)




Här är jag och min älskling!


(Jag tror att Freddo säger till Madde "What the fuck daaawg!!!"


Mamsi

Klart du är bäst. Trodde du något annat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: