2009-11-27
 13:27:14

Tacka gud.

Tacka gud för att det är fredag idag för jag hade banne mig inte orkat med en dag till. Jag är så slut, så slut. Inte så jättetrött i kroppen men det är liksom i huvudet. När klockan ringde fem i morse kan man ju säga att jag hade lite problem med att gå upp. Började sträcka på mig lite men då kom jag i ett nytt liggande läge där täcket var svalt och lakanet var varmt. Då låg jag kvar i fem minuter till. Helt underbart. Min första tanke var att, i morgon då jädrar ska jag sova länge. Vem vill slå vad om att jag vaknar mellan åtta och nio? Jag satsar en hundring.

Ikväll vet jag inte vad det bjuds på. Jag hade kunnat tänka mig en lugn och härlig fredagskväll med idol och soffan. Fredrik ville ha lite spelkväll med monopol och vin. Får se vem som kommer :) Idol får i alla fall vara på i bakgrunden för jag vill lyssna på underbara Erik och Tove. Och Kalle.

I morgon blir det ett jäkla ståhej här hemma. Jag är taggad till tusen, Fredde är det inte. Allt ska städas. ALLT! Från topp till tå och sen ska den underbara julen få titta in i en och en halv månad typ. I morgon kväll när allt är på plats så blir det glöggmys med Elin och Helena. Och Fredde såklart!

Nu borde man ta av sig jobbkläderna och hoppa in i duschen. Tror nog att det blir någon timme på sofflocket med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: