2009-10-23
 22:15:20

Flitiga Eme.

Hej, det var ett tag sedan och kalaset är slut för länge sen!

Just nu känner jag mig så otroligt trött, ögonen börjar svida och jag känner hur jag kasar längre och längre ner i soffan. Ville egentligen bli klar med hemtentan idag, men jag känner mig nöjd. Ska börja på fråga 9, sen har jag bara fråga 10 kvar. Självklart ska jag gå igenom den innan den lämnas in. Men jag känner mig klar för dagen.
Vill inte sitta och pressa fram något som jag ändå kommer få göra om i morgon. Är stolt över mig själv med veckans flitighet med pluggandet.

Är ensam hemma ikväll/natt. Fredrik åkte upp till Mikael för att se MFF-matchen med honom och han kommer inte hem förrens i morgon. Kul för honom att komma upp och hälsa på Mikael, de ses aldeles för sällan.
Mös till det rejält ikväll i min ensamhet. Började med att plocka undan allt skit här hemma så man kunde mysa på hög faktor, sen satte jag mig och pluggade i ca tre timmar, tog en paus, gick och handla kinamat och drack lite vin sen fortsatte jag att plugga tills nu tio. Blev ändå ca 6 timmars plugg! Inte dåligt!

I morgon är det dax för Elins födelsedagspresent. Ladys Night står på schemat och innan de så ska vi gå ut och äta på La Roche. Ska bli jättegott med tapas :)


Nu ska jag i alla fall plocka undan skolsakerna och krypa ner ordentligt i soffan och mysa lite till!
Sen är det dax att SJÄLV gå in i manchester-sängen och sova SJÄLV hela natten! Men det kan nog bli rätt mysigt det med. Ska sova i Fredriks torn hela natten, sen ska jag fisa under hans täcke...och på hans lakan ... ska fisa som fan! Så det bara luktar kadaver i morgon när han kommer hem ;)


Nej vad taskigt, jag saknar honom lite redan, eller längtar efter honom, speciellt nu när det nästan är läggdax!

Men godnatt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: