2009-10-07
 15:01:17

Kuggade på hemtentan.

Kuggade på hemtentan! Är inte speciellt förvånad egentligen, jag har aldrig klarat ett prov på första försöket, ALDRIG! Förutom uppskrivningen till körkortet då. Och hur fan det gick till undrar jag än idag!
Men å andra sidan kanske jag inte ska bli för nedstämd för det här med tentan, jag pluggade trotts allt i 2 veckor.
De här 2 veckorna spenderades i spanien, där var sol, där var bad, där var god öl, där var underbara människor, och där var Yatzy!! Så helt fyskam var det kanske inte att få 35,5 när godkänt var 40. Jag får trotts allt känna mig rätt nöjd med det. Det är ju bara att slå upp den där jävla sjukvårdsboken igen och plåga sig igenom sidorna!

Nu ska jag i alla fall kolla igenom hemtentan och se hur den ser ut. Den borde ju vara betydligt lättare iaf! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: