2009-10-01
 20:16:07

What a day!

Den är dagen har verkligen varit underlig.
Madde hämtade mig i morse och vi körde vårt vanliga rejs. Kommer till Coop, jag kör maskin och moppar butiken och Madde sköter resten. Jag är av med henne lite och från ingenstans så ringer hon mig hon skrattar jättemycket och jag blir lite fundersam.

- Hej, har du mycket kvar?
- Neej, bara lite moppning, vadå?
- Jag sitter i bilen
- Va..?
- Ja jag råkade spruta ner hela mina byxor när jag tömde maskinen

hahahha kommer ut i bilen och hela hennes brallor är verkligen genomsura!

Kör i alla fall vidare, jag bakom ratten, säger till Madde, det känns jävligt konstigt, kolla hur bilen drar till höger.
När vi kommer ur bilen vill nästa ställe var det totalpunka på däcket, det var totalt platt! Mindre kul det där, typ 4de däcket som det blir punka på det här året! My god!




Efter jobbet tog man sig hem, en varm dusch och sedan satte jag mig och pluggade en stund, fixade mat till Freddo när han kom hem och sedan gav vi oss ut på högtalarstativ jakt. Inte så lyckat på den fronten. Får se hur det blir med de där jäkla stativen!

I morgon är det i alla fall äntligen fredag, jag ska hem till Elin och äta middag och dricka lite vin och Fredrik ska ha Fifakväll här hemma med pojkarna. Ääääääntligen har fifa 10 släppts!!!!!!!


Aja, tjohopp och välkommen fredag!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: