2010-04-21
 15:32:34

Ångest, väck!

All denna ångest på senaste har gjort mig lite depp. Fredrik har frågat mig flera gånger och flera kvällar vad det är med mig, men jag har inte riktigt haft något svar på det. Men nu tror jag att svaret är funnet och försvunnet.

Blev nyss klar med 2 inlämningsuppgifter som har sågat av en bit av hjärtat för var dag som har gått. Men nu är dom i alla fall klara och det känns underbart! Det jag ska göra nu är 2 fallbeskrivningar och gå på 1 AA-möte. Mötet avklarar jag och Elin i morgon och sen har jag tills den 5 maj på mig att jobba med fallbeskrivningarna. Det känns som att det löser sig trotts allt!

Idag ska jag bjuda älskling på något han älskar, köttbullar och potatis!



MAMMA: Jag saknar dig massor!

Förresten, Johnny Depps kvinna har kommit med en ny låt! Lyssna:
http://www.youtube.com/watch#!v=WZWcbLr074A&feature=related


Anonym

JAG SAKNAR DEJ OXÅ. NÄR DU MÅR SÅDÄR DÅLIGT HAR JAG TELE.0000000000 ELLER SÅ GÅR BUSS NR 7 HEM TILL MIN DÖRR. ÄVEN JAG HAR BUSS NR 7 NÄR DU RINGER Å VILL ATT JAG SKA KOMMA.

ÄLSKAR DEJ GLASRUTA.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: