2010-04-28
 13:53:53

Trött.

Idag är jag trött.. himla trött.

Idag på jobb, så har jag haft med mig en kille. Han ska vara vikarie för mig nu när jag är ledig. Så i morse när jag gick, så tänkte jag, gud vilken härlig dag det kommer bli. Jag kommer inte vara trött idag när jag kommer hem. Killen har ju varit med tidigare och jobbat, så han kan de flesta ställe. Men det har ändå varit jobbigt. Jag har berättat och vill se till att han inte missar något. Det har tagit på krafterna, + att vi har varit och putsat en massa fönster idag. 2 sidigt. Det tog på armar och ben ska jag säga. Sitta på huk, resa sig, sitta på huk osv osv. Jag är jättetrött i benen.

Men egentligen hade jag andra planer när jag kom hem, eftersom jag trodde att jag skulle vara pigg. Jag skulle träna lite och städa här hemma. Nu ser planerna inte alls ut så. Jag orkar verkligen inte. Jag är tröttare idag än vad jag hade varit om jag jobbat själv. Men det är väl sånt man får ta. Hoppas han sköter sig bra.

När jag berättade för Fredde att det inte blev någon träning idag, så sa han att jag alltid är trött... ja det kanske jag är men idag ÄR jag verkligen trött på rikgit.

I morgon fyller jag år... 24. Det är gammalt...jätte också. Men det ska nog gå bra. Känner jag mig tillräkligt bra så kommer jag lyssna på Stevie Wonder med Happy Birthday på upprepning i morgon. Jag brukar göra det när jag fyller år. Tar tag i både städningen, tvätten och gå en runda och träna i morgon istället. Känner att det blir bäst.

Nu ska jag i alla fall vila en stund.


M

Du Har rätt att vara trött. Går man upp så tidigt som du och har det som du,DÅ FÅR MAN VARA TRÖTT ALLTID.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: