2010-08-31
 09:29:39

Godmorgon!

Godmorgon!

Jag skrattar gott som jag sa! De enda som har kommenterat mitt inlägg om vem som läser min blogg är just de personer som jag trodde. Mamma och Elin. Men skit idet, för jag tycker att det är rätt så skönt att man kan skriva av sig här lite och om det bara är mamma och Elin som läser det, ja då får det vara så!

Jag gjorde ett nytt försök idag för att få tag på en läkartid. Och herrejissus, ibland har man några säkra kort i armen. Jag fick en tid nästa torsdag klockan två. Mamma ska hänga med mig, för även om jag är en hejjare på att prata danska, så är jag lite mindre bra på att förstå mitt modersmål.


Jag slog till med en köttfärslimpa igår, den var faktiskt riktigt mumsig. Synd bara att såsen blev så lös men skit i det. Jag ska i alla fall ta med mig rester till jobbet idag och värma det. Så gott var det faktiskt, så att jag ska ta med mig det till jobb :)

Har även hunnit diska upp lite kvarlämnad disk från gårdagen. Nu ska jag bara slappa lite innan det är dags att bege sig till jobb!


Anonym

Du pratar jag översätter:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: