2010-08-30
 10:21:16

Ja men jag tackar!

Måndag förmiddag. Ledig. Har lite saker som ska fixas idag. Men jag har bestämt mig för att vara flitig.

[X] Ringa CSN, check
[X] Ringa Olssons, check
[  ] Ringa Hudläkaren, hrmm
[  ] Plugga
[  ] Städa kökslådorna


Samtalet till CSN gick bra, de sa att de har redan skickat ut min studieförsäkran och att detta skedde i slutet av maj, jag har då inte fått något utan de ska skicka ut det på nytt. Ja men jag tackar!

Ringde Olsson. Det gick väl också bra, ska bara ta med mig tröjan och kvittot nästa gång så ska de ta loss larmknappen åt mig. Ja men jag tackar!

Ringa hudläkaren? Jag måste finna mig ett nummer dit, var hittar man det mån tro?

Plugga, har ju lite att skriva angående praktiken, men det tänkte jag sätta igång med lite smått idag. Sen i veckan ska jag samla på mig massor med intressant information!

Städa kökslådorna, jag upptänkte härromdagen att det kröp ett litet djur i ena lådan, såg typ ut som en bananfluga, men den var svart och flög inte. Jag dödade aset, stängde lådan och låtsades som att det aldrig hände. Men Fredde upptäckte ett eget litet djur, likadant i en annan låda och ville genast städa lådorna. Han glömde dock bort det och nu ligger den trevliga lotten på mitt bord. Ja men jag tackar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: