2010-08-11
 14:06:47

Prestera Eme.

Jag känner för att göra något vettigt. Prestera något. Träna, läsa en bok, måla en tavla. Okej, jag överdrev när jag sa att jag ville måla en tavla. Men att träna och läsa en bok ska jag nog klara av. Inte samtidigt dock. Två dagar kvar. Sen är jag ledig en vecka och sen börjar praktiken. Tänkte mig att jag på måndag ska ta tag i mina matvanor. Komma in i en äta-fem-gånger-om-dagen-matvana. Jag tänkte att man kanske käkar en skål med gröt på morgonkvisten, sen sticker man och tränar en stund. När man kommer hem kanske man kastar i sig lite Avokado och en knäckemacka. Vid lunch, ja då äter man något lätt som stekta grönsaker med kokt fisk... (?). Mellis, ja kankse en knäcke med avokado på. När Freddo kommer hem kör vi middag på det. Helst inget vitt. Potatis, ris, pasta osv. Mohahahahaha. Vi får se hur det går, men drömma kan man ju alltid. Kanske har jag tid att läsa en bok också.


Fick tag på någon på min praktik idag, min kontaktperson har tydligen semester. Och jag som har ringt som en idiot, OCH talat in på hans telefonsvarare. Pinsamt. Han är tillbaks igen på måndag, så tills dess kommer jag inte ringa igen!


Nu ska jag gå ut och kolla till grytan jag har kokat ihop. Storkok. Det är den nya grejen. Storkok is the shit!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: