2010-08-26
 12:05:29

Rengöring.

Tog ett tag på mig själv nyss. Drog av några ögonbrynshårstrån med pincetten. Det var ett tag sedan ska jag säga. Jag gjorde alltid det på en salong innan. Men sen klippte jag lugg och ögonbrynen syntes inte längre. Nu ligger luggen på sidan och helt plötsligt inser man hur ögonbrynen ser ut. Som ett troll. Vissa dagar har jag tänkt att nu fan ska jag ta tag i skiten. Så tittar man sig i spegeln... hmm.. det ser ändå helt okej ut. I morse staplade jag in på toan innan Fredrik gick, trotts suddiga sömniga ögon kunde jag inte undvika hårträsket som mötte mig i spegeln. Idag var det dax! Jag har dragit av lite och nu ser det helt okej ut tror jag. Det enda som behövs nu är en ordentlig dusch med extra avfettning i håret. Men det tar vi lite senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: