2010-08-25
 15:19:55

Trevligt.

Jag har så himla ont i huvudet. La mig i soffan och hoppades på att jag skulle somna så att jag kunde sova bort den  här förbaskade huvudvärken. Men icke! Låg och kollade på Patrik 1,5 på canal+. Tänkte att det är en svensk film så den somnar jag säkert till. Men jag höll mig faktiskt vaken hela filmen. Nu har jag tagit två panodil så det är bara att hoppas att skiten går över.


Idag var min första dag på LIAn. Jag var nervös när jag gick hemifrån men det gick jättebra när jag väl var där. Jättetrevlig personal och trevliga "patienter" eller vad man ska säga. Idag gjorde vi inte så mycket, var nere i tvättstugan och tvättade lite sen gick vi en runda. Drack lite kaffe och sen fick jag gå hem. I morgon är jag ledig och sen "jobbar" jag hela helgen. Men det ska bli roligt.


Helgen har varit trevlig trotts tråkiga omständigheter.


Ikväll ska vi upp till festivalen och kolla på Rasmus Seebach. Det ska bli trevligt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: