2010-08-27
 20:12:50

Tröttis.

Trött?
Förnamnet!

Jag är jättetrött idag tror jag. Kanske inte jättetrött men jag har svid i ögonen och hade absolut inte orkat med något ansträngande ikväll. Har varit 6 timmar på jobb, men det tar på krafterna trots att man inte gör så mycket. Men idag har jag varit ute och vandrat! Från Sorgenfri till stortorget, genom hela festivalen och tillbaks till Sorgenfri. För mig är det en jäääävligt lång promenix. Och det var ju inte slut där, för efter jobb mötte jag upp mamma och sedan tog vi oss en runda på festivalen! Nu är mina ögon i svid och jag tror nog att jag ska mysa ner mig i soffan och kolla på Dobidoo.

Men först ska jag kolla upp hur bussen går i morgonbitti. Ska vara på jobb klockan sju till tre.

Sen i morgonkväll kommer Elin och Helena hit, käka lite middag och jag röstar även på kräftor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: