2010-08-16
 15:49:48

What to do?

Okej, man kan väl i stort sätt säga att första "hemma-dagen" är avklarad. Men min fråga är, hur sjuttsingen ska jag klara av det?? Iofs börjar praktiken nästa vecka.

Min mobil ringde från dolt nummer. Det var min kontaktperson. Han berättade att det hade hänt en massa under tiden han var på semester, och eftersom jag ringde samma dag som han kom tillbaka så hade han inte fått all information. Han sa iaf att jag hade rätt och att jag hade min praktikplats. Jag fick ett nytt nummer, direkt till avdelningen jag ska vara på. Vi kom överrens om att jag ska vara där klockan åtta den 25. Det ska bli riktigt härligt, och jag längtar faktiskt tills praktiken börjar.


Men åter till att vara hemma, vad gör man?

- Jag vaknade.
- Diskade.
- Ringde praktiken.
- Mailade läraren.
- Gick till gymmet.
- Kom hem och åt frukost.
- ......
- Åt lunch.
- Bredbanskillarna kom.
- ......
- ......

Men snart kommer Fredde och då är det middag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: