2010-12-14
 16:57:44

Det löser sig!

Jag tog en nyttig och uppfriskande dusch nyss. Det behövdes, något som hade varit bra vore om jag hade tagit den lite tidigare idag. Men nu sitter jag här ren och go i ren mysdress och väntar på att karln min ska komma hem. Men det dröjer nog ett tag till. Kanske en timme.

Det blev inte som jag hade tänkt mig, men det blev i alla fall bra och det löste sig till slut. Visst, jag hade sett fram emot att vara "mamma-ledig" men nu blev det inte så. Freddo får vara "pappa-ledig" istället. Men det blir nog inga problem med det. Allt löser sig!

Ikväll ska jag och Freddo mysa till det med lite glögg och lussebullar. Skulle skett igår men ingen av oss var speciellt sugna på det så vi tar det idag istället!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: