2010-12-20
 15:39:15

Promenix.

Var ute på en promenix idag! Det var hur härligt som helst! När jag kom utanför dörren så vräkte snön ner! Jag valde att gå genom kyrkogården för att ta kungsalén på vägen hem. Jättefint var det!



Lunchade även med Elin när jag ändå var uppe i stan! Hon kommer hit igen ikväll och äter middag med mig och Freddo! Jag tror att Freddo saknar att hon inte är här lika mycket som hon var förut. Men snön gör ju det jobbigt att ta sig fram, och hon kan ju inte cykla i detta väder!

Tog mig även en dusch och nu sitter jag här i soffan och känner tyngden som lägger sig på ögonlocken. Det tar lite på krafterna att vara ute på promenad!


Elin

va kul att du bloggar igen!

Bra att du går genom alén o inte allén o sen att helt plötsligt så har paulikyrkan o johanneskyrkan bytt plats.... Ja mycket kan hända när snön faller =) Love you puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: