2010-12-15
 11:03:27

Uppe med tuppen!

Jag var nästan uppe med tuppen idag! När Freddes klocka ringde i morse trodde jag att det var lördag. Men sen kom jag på att det var onsdag och att det var dax för tvätt! Jag var nere snabbt och slängde in två maskiner, så himla härligt när man bara har två. Jag gick och la mig igen när jag kom upp och ställde klockan på nio. Jag var inte riktigt människa när klockan ringde då. Och vädret utanför gjorde inte en mycket piggare. Det är helt grått och tråkigt!

Men! Idag ska jag iaf ta mig till Sydsvenskan och Madde och Lisa! Ska åka med dom till Arenan idag på lite julavslutning på jobb! Ska se till att jag får min julklapp för allt hårt slit man har gjort för företaget! :) Sen tackar man ju inte nej till att öppna en julklapp lite tidigare :)


Freddo pratade med Anna härromdagen! I år ska vi ha lite knytis! Vi fick reda på vad vi ska ha med oss, prinskorv! Skitenkelt, så länge man inte ska stoppa dem själv och det tänkte jag inte göra faktiskt. Även om det känns lockande! Sen ska vi ha med oss Jansson. Ja det är ju kul. Till 12 personer.... Men det ska bli roligt! Jag hoppas att alla kommer säga "åååååh, den godaste Jansson jag nånsin har ätit!!"




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: