2010-12-22
 11:44:10

WTF!!!

Va fan i helvetes för bövelens jävlar!!!!

Jag tog massor med roliga och fina bilder igår när jag var ute och gick! En som jag ville visa speciellt var den på bussjäveln som hade kört fast borta vid mamma. Men när jag nu sätter i kameran i datorn för att överföra bilderna så är den tom! Man blir ju rätt så förbannad då!!! Ja, så nu kan jag inte visa bilden på bussfan!

 

Aja! Idag lyser nog flitens lampa över mig! Eller den har iaf gjort det! Jag har bakat en Jansson! Den var god, men jag brände mig på tungan! Den är väldigt rinnig och vätskig men jag hoppas att den torkar till sig. Sen har jag även bytat sänkläder. Klockan 13 är det dax för tvätt!

Men just nu är jag bara irriterad så jag vet inte vad jag ska göra nu...flitens lampa slockna...

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: