2010-02-19
 19:27:58

Litegrann iallafall.

Det blev inte mycket till plugg idag, jag gjorde en del, men jag hade himla svårt att koncentrera mig. Hade tvn igång men insåg ganska snabbt att det inte funkade. Tillockmed nyheterna var intressanta idag, satte på en musikkanal på tvn istället. Men då var det mycket intressantare att sjunga med. MEN...jag gjorde det ialla fall. Och jag blev taggad till att fortsätta. Tråkigt bara att det inte är någon bra pluggdag idag.


Jag tittar på TV4+ istället. Söderkåkar heter det som visas. En svensk sketchsak med Stefan & Krister, Jojje och hon den tjocka tankten som alltid spottar när hon pratar. Jag älskar sånna här program.


Klockan är bara halv åtta och jag längar ihjäl mig efter Fredrik. Matchen har inte ens börjat än... Ååååh det kommer ta lång tid innan det är midnatt!!! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: