2010-02-19
 17:26:56

Oh what a day!

Oh what a day! Här sitter jag nu, ensam i soffan och i stort behov att studera. Har ingen lust alls men jag vet att jag måste. Det är ju snart dax för den stora tentan. Kan ju passa på att göra det nu när man är ensam hemma. Fredrik har dragit på bandy i Ängelholm, Elin har lämnat mig och dragit till Helsingborg, mamma är ute med jobb och här sitter jag i min ensamhet och längtar till midnatt då söt kommer hem igen!

Ska strax gå ner och handla mig en fanta och sen får man väl sätta igång med pluggandet. Förra gången jag var ensam hemma, när Fredrik var i Göteborg då fick jag jättemycket plugg gjort. Jag pluggade från det att jag kom hem från jobb, sen tog jag en paus och gick och handlade kinamat och sen kom jag hem och fortsatte plugga tills det var läggdax. Idag är jag inte alls sugen på att göra samma sak, men jag vet att jag måste. I morgon försvinner en hel dag, vi ska nämligen på utbildningsdag med jobbet. Ska väl bli sisådär skoj. Efteråt ska vi nog gå ut och ta oss några järn. Det ska bli trevligt!

Jag saknar även min iPhone, jag undrar när den ska komma, i morgon har den varit på lagning i en vecka, ge mig en ny för bövelen. Jag vill ha min iPhone!!!


Jag ser fram emot nästa helg, på fredagen ska jag och Elin sova över hemma hos mamma. Enligt min plan så ska vi äta gott, kolla film och tv och sen ska vi sova allihopa i hennes säng. På lördagen kommer även Fredrik dit och då ska vi flytta ut alla hennes möbler och riva upp parketten. Hon ska ha ny. Sen ska hon tydligen göra om köket också. Den lilla stålar-skitaren, kom hem till mig och skit!!!!


Nej det är väl dax att ta tag i sitt liv. På med hossor, ner och handla fanta och sätt igång och plugga kvinna!!!



Men huvudsaken är ju att man vet att man måste, sen är det ju inte säkert att man gör det ...


Mamsi

:) min lilla pluggerska. pengar tjänar man dom skiter man inte. Det ska bli jätte roligt nästa helg. Längtar redan. Plugga nu på hårt så du oxå kan skita pengar:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: